گوشی آیفون در رباط کریم

تصور کنید روزی از خانه بیرون رفتید و گوشی خود را در خانه جا گذاشته اید، چه واکنشی خواهید داشت؟ شاید بگویید هر جور شده به خانه برمیگردید و گوشی خود را بر می دارید اما در شرایطی ممکن است به علت دوری راه و نداشتن زمان نتوانید به خانه برگردید. و مجبور باشید کل روز را بدون گوشی سپری کنید. در این شرایط به اهمیت وجود گوشی و کاربرد های آن پی می برید.

در دنیای امروز موبایل رباط کریم کاربردی فراتر از برقراری تماس دارند. و افراد با استفاده از گوشی های هوشمند بسیاری از کار های روزانه خود را انجام می دهند.

تنوع برند در زمینه ی گوشی های هوشمند وجود دارند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. یکی از برند هایی در جامعه ی امروز طرفداران زیادی دارد برند آیفون است. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای خرید موبایل فروشی در رباط کریم آشنا شوید.

شرکت اپل و تولید گوشی های با کیفیت

همانطور که گفته شد اولین گوشی ساخته شده توسط شرکت اپل در تاریخ 29 ژوئن سال 2007  تولید شده است. این گوشی در آن زمان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و در مدت کوتاه افراد زیادی به سراغ خرید گوشی آیفون در رباط کریم رفتند.

آیفون های اولیه ی تولید شده توسط شرکت اپل علاوه بر لمسی بودن قابلیت های شگفت انگیز زیادی داشتند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کردند.

تا جایی که بسیاری از این تولیدات شرکت اپل به عنوان انقلابی در دنیای تکنولوژی یاد می کنند. این شرکت با گذشت زمان دائما در حال پیشرفت بود و همه ساله مدل های جدیدی را روانه ی بازار نموده است.

تا جایی که در حال حاضر در سال 2021 شرکت اپل خانواده ی گوشی های آیفون 13 را روانه بازار نموده است.همچنین لازم به ذکر است برند اپل یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین برند های گوشی است.

که اگر چه قیمتی بالایی دارد اما ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در گوشی های اپل، آنها را تبدیل به خاص ترین و منحصر به فرد ترین گوشی های بازار نموده است.

تاریخچه ی برند اپل

اپل یکی از برند هایی است که نام آن در همه جای جهان شهرت دارد و همه آن را به عنوان یک برند با کیفیت در زمینه ی تولید کالای های دیجیتال می دانند.

شرکت اپل در سال 1971 توسط دو شخص به نام های استیو جابز و استیو وازنیک تاسیس شد. جابز و وازنیک که دو دوست صمیمی بودند در سال 1977 اولین کامپیوتر اپل را ساختند.

پس از فروش 50 نسخه از آن توانستند نسل دوم آن کامپیوتر را نیز بسازند. جابز و وازنیک که شرکت اپل را تاسیس کرده بودند طی چندین سال کامپیوتر هایی جدیدی را تولید می کردند.

سرانجام در سال 1989 شرکت اپل اولین رایانه های قابل حمل یعنی لپ تاپ را تولید نمودند. محصول بعدی تولیدی شرکت اپل آی مک بود که در سال 1998 تولید شد. شرکت اپل که دائما در حال رشد بود در سال 2000 و 2006 اقدام به تولید ipod و macbook نمود.

همچنین شاید برایتان جالب باشد که اولین گوشی اپل با نام آیفون در سال 2007 وارد بازار شد. که در آن زمان جز اولین گوشی های لمسی تولید شده بود.

در حال حاضر شرکت اپل مدل های جدید گوشی آیفون را همه ساله وارد بازار می نماید. تا جایی که خرید گوشی آیفون طرفداران زیادی دارد و بسیاری افراد برند اپل را تنها با گوشی های آیفون این شرکت می شناسند.

شرکت اپل همواره در حال رشد توسعه بوده است و علاوه بر تولید مدل های جدید از محصولات گذشته، محصولات جدیدی نیز وارد بازار نموده است.

از محصولات شرکت اپل میتوان به تولید ipad در سال 2010 و تولید ساعت های هوشمند (iwatch) در سال 2016 اشاره کرد. برای خرید ساعت هوشمند و هندزفری یا هدفون اپل کلیک کنید

مزایای خرید گوشی آیفون در رباط کریم چیست؟

 دو برند سامسونگ و آیفون چندین سال است که در حال رقابت با یکدیگر هستند. و هر یک نیز ویژگی های خاصی دارند که افراد را برای خرید متقاعد می نماید.

اگرچه سلیقه یکی از فاکتور های مهم در زمینه ی انتخاب گوشی است اما در صورت برابری قیمت اکثر افراد خرید گوشی آیفون در رباط کریم را ترجیح می دهند.

همه ی ما از قیمت های بالای گوشی های آیفون در بازار ایران با خبر هستیم اما شاید برای شما هم سوال باشد که چرا به دلیل قیمت بالا باز هم این برند طرفداران زیادی دارد؟

میزان علاقه مندی افراد به گوشی های آیفون به حدی است که افرادی که با این گوشی ها کار می کنند دیگر نمیتوانند سراغ گوشی های دیگر بروند.

ما در این قسمت قصد داریم در ارتباط با ویژگی های گوشی های آیفون و مزایای خرید گوشی فروشی رباط کریم صحبت کنیم. تا بفهمیم دلیل این حجم از شهرت و ارجحیت چیست؟

  1. استراتژی شرکت اپل به گونه ای است که هرگز گوشی های پایین رده و میان رده تولید نمی کند و تمامی گوشی های تولید شده ی این شرکت بالا رده هستند و کیفیت بالایی دارند. به همین علت معمولا قیمت این گوشی ها بالاتر از سایر برند ها است. در نتیجه کیفیت بالای ساخت از مهم ترین ویژگی گوشی های آیفون می باشد. در صورتی که علاقه مند به خرید گوشی با کیفیت هستید و مشکل مالی نیز نداشته باشید بهترین گزینه خرید گوشی فروشی پرند است.
  2. از ویژگی های مهم گوشی های آیفون کارکرد ساده ی آن است. این در حالی است که اکثر تولید کننده های گوشی های اندرویدی عقیده دارند کارکرد گوشی های اندروید ساده تر از اپل ها است. در صورتی که این چنین نیست و اپل گوشی هایی با با کیفیت و با کارکرد ساده را تولید نموده است. پس در صورتی که به دنبال یک گوشی با کارکرد راحت هستید به سراغ گوشی آیفون در رباط کریم بروید.
  3. عمر بالا از دیگر ویژگی های گوشی های آیفون است. در حالی که گوشی های سایر برند ها این چنین نیستند. در واقع اگرچه با خرید گوشی آیفون در رباط کریم مبلغ بالاتری نسبت به سایر برند ها می پردازید اما از وجود یک گوشی با دوام بهره مند خواهید شد.
  4. آپدیت سریع نرم افزار ها نیز از مهم ترین تفاوت گوشی آیفون با سایر برند ها است. با خرید گوشی آیفون در رباط کریم میتوانید هر ساله ios گوشی خود را به راحتی آپدیت نمایید.
  5. یکی دیگر از برتری های مهم گوشی های آیفون نسبت به سایر برند ها عملکرد سریع و سرعت آن است. در گوشی های آیفون خبری از تاخیر، لگ و هنگ کردن نخواهد بود.
  6. یکپارچگی سیستم عامل به دلیل انحصاری بودن از دیگر ویژگی های آیفون ها است. سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل انحصاری نیست و برند های زیادی از آن استفاده می نمایند. در صورتی که سیستم عامل ios تنها مختص گوشی های آیفون است. و به همین بسیار یکپارچه بوده و در زمان انتشار نسخه های بروز نیز بسیار منظم می باشد.
  7. در صورتی که بخواهید باتری دو گوشی آیفون و اندروید را که ظرفیت های یکسانی دارند مقایسه کنید؛ بدون شک متوجه می شوید گوشی های آیفون شارژدهی بهتری دارند. خرید گوشی آیفون در رباط کریم به افرادی که به دنبال باتری با کیفیت هستند پیشنهاد می شود.
  8. سیستم عامل گوشی های آیفون ios می باشد و این سیستم عامل از امنیت بالایی برخوردار است. 
  9. گوشی های اندرویدی به طور پیش فرض دارای برنامه های خاصی هستند. اغلب کاربران به این موضوع اعتراض دارند زیرا بسیاری از برنامه به درد نخور هستند. گوشی های آیفون این ویژگی را ندارند و در آنها خبری از اپلیکیشن های به درد نخور نخواهد بود.
  • پردازنده ی گوشی یکی از مهم ترین ویژگی های یک گوشی است. گوشی های آیفون دارای پردازنده های قوی تری نسبت به رقبای خود هستند. بنابراین در صورت خرید گوشی آیفون در رباط کریم تا چندین سال خبری از کند شدن و کاهش سرعت گوشی نخواهد بود.
  • گوشی های آیفون به داشتن صفحه نمایش های با کیفیت معروف هستند. این یکی از برتری های گوشی های آیفون نسبت به سایر برند ها است. در صورتی که به دنبال صفحه نمایش های با کیفیت هستید بهترین گزینه خرید گوشی آیفون در رباط کریم است.
  1. یکی دیگر از ویژگی هایی که بسیاری افراد را به خرید گوشی آیفون در رباط کریم ترغیب می نماید دوربین با کیفیت است. به حدی که حتی قدیمی ترین گوشی های آیفون نیز دوربین های با کیفیتی دارند. شما نیز در صورتی ه به عکاسی با گوشی علاقه دارید بهترین گزینه خرید گوشی آیفون در رباط کریم است.

تمامی مواردی که در بالا گفته شد از دلایل برتری گوشی های آیفون نسبت به سایر برند ها است. 

خرید گوشی آیفون از فروشگاه تاج سل

خرید گوشی یکی از سخت ترین خرید ها در دنیای امروز است. همچنین می بایست حتما از فروشگاه های معتبر خریداری شود. فروشگاه تاج سل در رباط کریم یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ی خرید گوشی و لوازم جانبی است.

در این فروشگاه خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید به راحتی و با ورود به سایت فروشگاه تاج سل خرید اینترنتی گوشی آیفون در رباط کریم را انجام دهید.